Välkommen medlem!

Alla är varmt välkomna att bli medlemmar hos oss, oavsett hundens ras och ålder. Klubben är till för alla med hundintresse!
Ett krav är dock att alla hundar måste vara vaccinerade för att förhindra sjukdomsspridningar.

Medlemsavgifter

A-medlem, ordinarie medlem  575 kr

C-medlem Familjemedlem 175 kr
Om någon annan i hushållet är helbetalande – Ange medlemsnumret i Roslagens BK/SBK som den som redan är medlem har.

D-medlem Delbetalande 175 kr
Om du är helbetalande i rasklubb för brukshundar eller annan SBK lokalklubb – Ange ditt medlemsnummer i SBK.

Vill du bli medlem klicka HÄR

GDPR:
GDPR är en ny EU-förordning som gäller som lag i Sverige och ersätter PUL –personuppgiftslagen.
För att bli medlem i Svenska Brukshundklubben och Roslagens brukshundklubb måste man ge sitt samtycke att organisationer får använda personuppgifterna i sitt medlemsregister. SBK och RBK har samma register som administreras av SBK. Organisationerna har delat ansvar för registret. RBK har inget lokalt register. Innan du blir medlem läs genom medlemsvillkoren på www.brukshundklubben.se/medlemsvillkor. Detta gäller också för att bli medlem i RBK.  Kryssa sedan i rutan för detta i medlemsformuläret.

VI ÖNSKAR ALLA NYA OCH GAMLA MEDLEMMAR VÄLKOMNA !